Penjoll Sardana

Nou

Penjoll de plata de llei amb quatre figures sardanistes tallades artesanalment a mà i reproduïdes amb la tècnica de microfusió. Dos acabats mat o brillant, amb cordó negre amb nus corredís, cadena de plata o amb un bany d'or de 3 micres i cadena d'or banyada a escollir.

Mida: 5,2 x 2 cm.
Un disseny original d'Oniricat i creació de Sílvia Altimir.

Més detalls

62,00 € IVA inclòs

Més informació

"Que mentre a la plaça s'hi ballin sardanes el cel s'adormeixi, s'aturi la nit, i dintre dels nervis no es morin les ganes de rompre cadenes que ofeguin el pit".
Josep Maria de Sagarra


Sílvia Altimir aprèn l’ofici de la mà del seu pare i decideix dedicar-s’hi professionalment als 18 anys:
"segueixo les passes del meu pare que tant m’ha ensenyat amb la seva extensa experiència en aquest ofici. No m’agrada la producció en sèrie i cerco treballar amb les mans a tota hora, per dissenyar col·leccions limitades i peces úniques".



*És possible que a causa del frec permanent amb altres objectes, perfums, detergents, greix, locions i fins i tot la suor, la durada del bany d'or es vegi afectada.

Accessoris

Valoracions (0)

altres productes de la mateixa categoria: