Només disponible a internet

Born 1714. Memòria de Barcelona

Nou

Magnífic llibre il·lustrat per endinsar-nos en la vida quotidiana del segle XVIII al barri del Born, un espai que conserva en les seves pedres la memòria viva de Barcelona.

Per contemplar els carrers de la nostra història al descobert, tal com eren.

Més detalls

23,90 € IVA inclòs

Més informació

ISBN: 978-84-16139-09-5 · Pàgines: 120 · Iil·lustracions: 198 · Mides: 24 x 22,5 cm · Enquadernació: Tapa dura · Data primera edició: Setembre del 2014

Passejant per la història viva del Born. La creació del Centre Cultural del Born en l'espai de l'antic mercat posa en valor les restes medievals i modernes que van aparèixer durant les excavacions per reformar el mercat. Així, l'edifici del Born s'ha convertit en un espai per tornar a diversos moments del passat: sobretot a finals del segle XIX, quan es va alçar l'estructura de ferro del mercat, i a principis del segle XVIII, amb les restes de carrers i dels edificis que Felip V va fer aterrar per aixecar l'odiada Ciutadella. El llibre mostra l'evolució històrica d'aquest espai emblemàtic, que conté un dels conjunts patrimonials urbans més destacats d'Europa: una immersió inigualable en la memòria de Barcelona.

Sobre els autors:

F. Xavier Hernàndez Cardona, historiador i catedràtic de Didàctica de les Ciències Socials (UB), és autor de nombrosos treballs d’història militar.

Josep R. Casals és dissenyador industrial i especialista en visualització 3D i art digital.

Guillem H. Pongiluppi és il·lustrador: un dels pioners en l’art digital a Catalunya.

• Dels autors del gran èxit: "1714. El setge de Barcelona", el llibre il·lustrat més venut l'any 2013.

 

Valoracions (0)

altres productes de la mateixa categoria: