Llevataps Pulltaps

Nou

Llevataps Pulltaps original amb cos de metall en diferents acabats. Doble palanca, fulla de degollat i descapsulador.

El llevataps dos temps, permet aplicar les forces positivament, garanteix una neta extracció del suro i amb un menor esforç.

Els professionals i amants del vi utilitzen sempre aquest tipus de llevataps.

Disponible en 10 acabats i 2 models diferents.

Més detalls

10,95 € IVA inclòs

Més informació


Fulla de degollat articulada (RB500) o lliscant tipus cúter (RB900) amb assistència mecànica per facilitar el retorn automàtic. El llevataps de dos temps és innovació desenvolupada i patentada per PULLTAPS® a Barcelona al 1996.

CARACTERÍSTIQUES


· Cos ergonòmic fabricat en metall, amb diferents acabats en pintura o tractament superficial. Encapsulat interior en polímer negre.
· Espiral retràctil amb tractament superficial en tefló, que facilita el lliscament en tot tipus de taps de suro o sintètics. L'espiral ha estat dissenyada amb l'angle d'incidència ideal, per assegurar la correcta entrada en el suro.
· Fulla de degollat articulada (RB500) o lliscant tipus cúter (RB900) amb assistència mecànica per facilitar el retorn automàtic. A escollir.
· Descapsulador incorporat per l’obertura d'ampolles de refrescos.
· Doble palanca articulada niquelada, que garanteix i facilita l'extracció vertical del suro.
· Recomanat per a professionals de la restauració i amants del bon vi.
· Mesures i Pes : 120 x 20 x 13 mm / 70 gr.

INSTRUCCIONS D'ÚS

COLORS-PULLTAPS.jpg

Valoracions (0)

altres productes de la mateixa categoria: